Velkommen til min Blog

Denne blog indeholder beskrivelse af min rundrejse, og mit arbejde med at undervise under mit ophold i Cambodia, i perioden 13 Februar til 13 April 2008.
Se rejsebeskrivelse nedest på siden.

Skriv en kommentar eller hilsen til mig på min blog.

Klik på "kommentarer" ved et indlæg, for at læse eller skrive.
1. Efterlad en kommentar
2. Bekræftelse af ord
3. Marker kaldenavn og skriv dit navn
4. Udgiv din kommentar

onsdag den 5. marts 2008

Sihanoukville

Hej igen

Det er nu blevet sidste dag i Sihanoukville hvilket er rigtig aergeligt.. Vi har virkelig hygget os allesammen og har haft de sjoveste byturer. Dagene paa stranden har osaa vaeret super. Smaa cambodianere render rundet og giver massage, 25kr for en time, de laver manicure og pedicure for kun 3 dollers, saa vi har virkelig forkaelet os selv.

Nu maa vi tilbage til virkeligheden og det er jo ogsaa cool. Imorgen koerer vi mod Phnom Phen, hvor vi har en overnatning og skal saa videre til byen som er kendt for Deres specialitet "stegte edderkopper" Det bliver en oplevelse at smage det.

Vi har imens vi har vaeret her vaeret i biografen og se en film om killing fields, den var meget barsk og viste hele historien om slutningen af vietnamkrigen og hvordan Khmer Rouge styrede landet. Iaften skal vi i biografen igen og se "Juno". Det er den fedeste biograf. Man sidder i kaempe flydestole med foedderne oppe og spiser masser af slik.. Det er livet.

Naah men tak for alle jeres kommentarer..

Haaber i har det godt. Har hoert det har sneet derhjemme, lidt maerkeligt at forestille sig naar man er hernede i varmen. Savner jer alle rigtig meget og ser frem til at komme hjem.

knus Karina

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Put
Dejligt at høre, at det går godt og om de forskellige ting, du laver. Glæder mig til at høre dig tale cambodiansk, når du kommer hjem. Sjovt også at se billederne på Facebook :-)
Ja det har sneet, dog ikke helt så meget. Ha det rigtig godt og hils Michelle
Knus og kram
mor

Anonym sagde ...

Hej Karina...

Her en lille hilsen fra os i Skovlunde.

Har lige snakket med din far, og hørt om din dårlige fod. Øvøv :o(

Har læst om dine oplevelser, og sikke spændende. Det er jo helt vildt - man får helt lyst til at være i Cambodia.

Kan du nu have det godt, og pøj pøj med foden.

Mange knus fra The Rolls