Velkommen til min Blog

Denne blog indeholder beskrivelse af min rundrejse, og mit arbejde med at undervise under mit ophold i Cambodia, i perioden 13 Februar til 13 April 2008.
Se rejsebeskrivelse nedest på siden.

Skriv en kommentar eller hilsen til mig på min blog.

Klik på "kommentarer" ved et indlæg, for at læse eller skrive.
1. Efterlad en kommentar
2. Bekræftelse af ord
3. Marker kaldenavn og skriv dit navn
4. Udgiv din kommentar

mandag den 31. marts 2008

Phnom Penh

Lige en kort hilsen.

Her er jo ikke sket saa meget nyt siden sidst. Vi arbejde stadig mandag til fredag paa boernehjemmet og boernene er stadig sindsygt dejlige.. I weekenderne ligger vi ved polen, et dejligt idyllisk sted.

Imorgen skal vi ud og se lossepladsen hvor alle boernene kommer fra.

Lederen af boernehjemmet fortalte idag om en pige der dukkede op ude fra lsosepladsen, hun stod uden for porten til boernehjemmet og graed. En af laerene gik ud til hende og spurgte hende hvad der var galtm hun svarede at hun ingen foraeldre havde og intet sted havde at bo om ikke nok hun maatte bo hos dem.. Hun har nu boet der i 3 aar. Det var en meget soed historie synes jeg.

Imorgen naar vi skal derud skal vi have lukkede sko paa g lange bukser. Lugten skulle vaere forfaedelig, Mette en af de andre toeser var derude alene i sidste uge og hun sagde det var ligesom hun foredstillede sig helvedet. Saa er meget spaendt og nervoes paa samme tid.

Haaber i alle har det godt, jeg vender frygteligt tilbage med imorgens oplevelser paa bagen.

knus knus

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej søde tøs
Jeg håber at det gik godt da i var på lossepladsen. Det er lige fra den ene yderlighed til den anden, i oplever dernede. Lige fra Bounty-strande til hjemløse børn på lossen. Jeg kan forestille mig at man bliver høvlet godt igennem på hele følelsesregistret. Jeg må sige at jeg var lige ved at kaste op over din lille seance med edderkopperne.. Det er sådan lige i overkanten af hvad jeg kan klare. føj for Peter. Du er funky Karina, men fandme også lidt klam ;o)
Jeg savner dig tøs og jeg glæder mig rigtig meget til at se dig. Pas godt på dig selv og hinanden her i den sidste del af turen.

Stort knuz og kramz fra Sarah