Velkommen til min Blog

Denne blog indeholder beskrivelse af min rundrejse, og mit arbejde med at undervise under mit ophold i Cambodia, i perioden 13 Februar til 13 April 2008.
Se rejsebeskrivelse nedest på siden.

Skriv en kommentar eller hilsen til mig på min blog.

Klik på "kommentarer" ved et indlæg, for at læse eller skrive.
1. Efterlad en kommentar
2. Bekræftelse af ord
3. Marker kaldenavn og skriv dit navn
4. Udgiv din kommentar

søndag den 17. februar 2008

Ankomst til Thailand

Jeg ankom i Thailand den 14. februar og ankom paa hotellet 16.30, herfra tog vi ind paa et marked og smagte rigtig thaimad. Det kostede kun 50 batt for en maaltid mad og en sodavand.. Det svarer ca. til 8 kr, saa man maa sige det e rmeget billigt.

Vi er 10 piger og vi har det super sammen.. Paa tirsdag kommer den eneste fyr som er Emil..

Den 15. februar var vi i Grand Palace, vi saa ogsaa en flod som lignede en vej.. Her boede Thailaenderne som om det en gade.. Der var postkasser og lygtepaele, selve gaden var en flod, den 16. var vi ude paa River Kwai og sejle paa floden.. Fed oplevelse.. Senere var vi oppe i bjergene og se tigrene som Thailand er saa kendte for..

Idag er vi ankommet til Cambodia og her er meget fattigt.. Det er helt forfaerdeligt, jeg havde aldrig fortestillet mig saadan en fattigdom. Da vi kom til graensen var der rigtig mange tiggere og da vi koerte til Battambang hvor vi bor nu saa husene ud som smaa skurer.. Benzinen bliver opbevaret i halvanden liter colaflasker..

Jeg ligger billeder ind senere og skriver lidt mere detaljeret. Klokken er 23 nu og Internetcafeen lukker..

Mange hilsner fra Karina

Ps. Savner Jer allesammen..

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kære Karina
Hvor lyder det bare spændende - dejligt at følge med her på siden og også at høre din stemme i telefonen - Glæder mig virkelig til at se dine billeder og læse mere om dine oplevelser. Ha det rigtigt godt, slap af og nyd det.
Kærlige hilsner kys og kram
mor

Anonym sagde ...

Kære Karina

Vi savnede dig til min fødselsdag i lørdags, men godt at du har det godt.

Det lyder rigtig spændende, vi glæder os til at læse mere om dine oplevelser.

Ha det godt.

Kærlig hilsen Laura, Tom og Pia