Velkommen til min Blog

Denne blog indeholder beskrivelse af min rundrejse, og mit arbejde med at undervise under mit ophold i Cambodia, i perioden 13 Februar til 13 April 2008.
Se rejsebeskrivelse nedest på siden.

Skriv en kommentar eller hilsen til mig på min blog.

Klik på "kommentarer" ved et indlæg, for at læse eller skrive.
1. Efterlad en kommentar
2. Bekræftelse af ord
3. Marker kaldenavn og skriv dit navn
4. Udgiv din kommentar

tirsdag den 12. februar 2008

Afrejse 13 Februar 2008

Jeg glæder mig...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Held og lykke på rejsen og pas godt på dig selv.

Knus Sussi

Anonym sagde ...

Hej søde tøsepige

Det bliver en oplevelse for livet for dig.
Det er skide spændende og jeg glæder mig meget til at følge med på din tur her på bloggen.

Kyz og knuzer fra Sarahpigen